Serwis systemów telekomunikacyjnych - Bestpol

Firma wyłącznie usługowa - nie prowadzimy sprzedaży towarów
Przejdź do treści

Serwis systemów telekomunikacyjnych

Stosownie do warunków Umowy serwisowej firma przejmuje na siebie zobowiązania serwisowe, w zakres których wchodzi:

  • Naprawa / wymiana uszkodzonego podzespołu
  • Dostawa i montaż podzespołów zastępczych na czas naprawy
  • Ponowna instalacja systemu operacyjnego w przypadku uszkodzenia nośnika głównego (dysk twardy / moduł Flash)
  • Przywrócenie ustawień systemu z kopii konfiguracji
  • Ustalony czas reakcji oraz czas naprawy podzespołów
  • Testy systemu po naprawie.

Firma realizuje serwis sprzętu ŁĄCZNIE z zawartą umową administracji systemem telekomunikacyjnym.
Nie świadczymy serwisu dla osób prywatnych oraz zleceń jednorazowych.

Proponujemy zwykle do wyboru kilka wariantów zakresu serwisu systemów telekomunikacyjnych:

  • najprostsze i najtańsze (z 24 godzinnym czasem reakcji w dni robocze w uzgodnionych godzinach pracy, bez gwarancji części zamiennych na czas naprawy, koszt naprawy liczony osobno)
  • dla klientów końcowych (24 godzinny czas reakcji w dni robocze w godzinach pracy firmy, części zapasowe na czas naprawy, koszt naprawy liczony osobno)
  • dla klientów komercyjnych (ustalony czas reakcji w dni robocze, części zapasowe na czas naprawy, koszt naprawy liczony osobno)
  • dla klientów wymagających (ustalone czasy reakcji, części zapasowe na czas naprawy, koszt naprawy wliczony w cenę usługi)

1997 - 2024 Bestpol Halina Godlewska, Baśniowa 23A, 05-830 Stara Wieś, NIP: 9510023418, REGON: 010605451
Wróć do spisu treści